طراحی

وبسایت

یک وب‌سایت موثر باید تمامی عملکردهای مورد نظر شما را در بر داشته باشد و پیام هدف را به وضوح به کاربر منتقل کند و باید با انتخاب و طراحی صحیح عواملی مانند پیوستگی، رنگ، تایپوگرافی، تصویر‌سازی، و در عین حال سادگی و کارایی حضور کاربر را در سایت تضمین کند.

با این‌که ایجاد هر وب‌سایتی به معرفی شما کمک خواهد کرد، اما طراحی یک وب‌سایت خوب برای کاربران شما با ایجاد اعتماد کافی، تعامل لازم را در پی خواهد داشت. همچنین برای خلق یک تجربه کاربری عالی باید از سهولت استفاده از وب‌سایت و کارایی عملکردها اطمینان حاصل کرد تا مدت زمان حضور کاربر در محیط تا جای ممکن افزایش یابد.

شما می‌توانید در ویراطرح وبسایت خود را با اطمینان کامل به طراحان متخصص ما سپرده و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید؛

  • طراحی و ساخت چهارچوب اصلی با امکانات مورد نظر شما
  • طراحی رابط کاربری جذاب با بهترین فرم‌های گرافیکی
  • طراحی مسیر کاربر در استفاده از وب‌سایت به آسان‌ترین شکل ممکن
  • طراحی تجربه‌ی طراحی خوشایند برای کاربر و ترغیب به استفاده‌ی مداوم
  • پشتیبانی از طراحی برای رشد برند شما مطابق با تغییرات روز

ساز‌و‌کار ذهن اندیشه‌سازی و اندیشه‌ورزی ست. در مسیر ذهن ایده‌های ریز و درشت در حال گذر اند. ما ایده‌ها و محتوای ذهن‌تان را در بستر و قالب مناسب استوار می‌کنیم و معماری‌ای زیبا از ایده‌اندیشی شما ارائه می‌دهیم.

اپلیکیشن

با توجه به رشد روز افزون آمار دانلود اپلیکیشن ها از سال 2012 به بعد علاوه بر طراحی وب‌سایت در ارائه‌ی خدمات اینترنتی و آنلاین ، وجود اپلیکیشن برای خدمات‌دهی سریع‌تر و دسترسی آسان‌تر به نوعی ضروری خواهد بود؛ تحقیقات نشان می‌دهد که افراد بیش از 90 درصد زمان گشت و گذار در اینترنت را صرف استفاده از اپلیکیشن‌ها می‌کنند.

داشتن اپلیکیشن به کسب و کار شما کمک می‌کند تا صدای خود را به مشتریان بیشتری برسانید، استراتژی‌های بازاریابی خود را ارتقا دهید، برای مشتریان خود ایجاد ارزش کنید، آگاهی را نسبت به شرح خدمات خود بالا ببرید، تعامل و وفاداری مخاطب را با خود بالا ببرید و فضایی خلاقانه برای فرصت‌های رقابتی پدید آورید. وقتی افراد زمان بیشتری را صرف نگاه کردن به صفحه‌ی گوشی خود می‌کنند تا صفحه‌ی تلویزیون یا مانیتور، شما چه دلیلی برای نداشتن یک اپلیکیشن اختصاصی می‌توانید داشته باشید؟ متخصصین ما در ویراطرح با جمع‌آوری اطلاعات کسب و کار شما و تحلیل دقیق آنها نیازمندی‌های کاربران‌تان را شناسایی و برای تامین آنها موثر ترین راه‌حل‌ها را طراحی می‌کنند.

در زمینه آموزشی اپلیکیشن‌ها قادر به ایجاد فضایی جذاب و گسترده هستند که قابلیت تعامل بیشتری را با فراگیر فراهم می‌کنند و این امکان را به او می‌دهد تا چه به صورت آفلاین و چه آنلاین به محتویات آموزشی شما دسترسی داشته باشد. از جمله ویژگی‌های طراحی اپلیکیشن ارائه خدمات آموزشی توسط ما به شرح زیر است:

تنها سه واکنش نسبت به طراحی وجود دارد: بله، نه، وااای!
  • جذابیت بصری
  • امکان برگزاری آزمون
  • ارائه‌ی نمودار پیشرفت
  • قابلیت مشاهده‌ی ویدیوها، پوشه‌های صوتی و PDFها به صورت آفلاین
  • تسهیل جست و جو گردش کاربر
  • ارتقا پذیری و پشتیبانی مناسب
  • به روز رسانی امکانات با جدید ترین تغییرات روز تکنولوژی و علمی
  • تعرفه‌ی مناسب
  • قابلیت جست‌وجوی کارآمد
  • حساب کابری و قابلیت تنظیمات آن
  • مدیریت ارتباط با فراگیر از طریق پیامک یا ایمیل
  • امکان برگزاری آزمون‌ها
  • ارسال اعلان (Notification)
  • قابلیت پرداخت آنلاین
  • امکان ثبت نظر و امتیازدهی به محتوا

بازی‌سازی آموزشی

بازی‌سازی آموزشی (gamification) سبب می‌شود تا محتوای آموزشی راحت‌تر در ذهن جای گیرد و مسیر یادگیری را برای فرد دلنشین و جذاب می‌کند. با استفاده از این روش می‌توان مسیر سنجش و آموزش را برای فراگیران هموارتر کرد. از جمله بسترهای بازی‌کاری که ما متناسب با محتوای‌تان در اختیار شما می‌گذاریم موارد زیر است:

 

  • گردونه‌ی چرخان: این قالب بازی برای سنجش فراگیرهایتان بسیار مفید و جذاب است. فرد گردونه‌ای را که شامل سرفصل‌های آموزشی شما می‌شود چرخانده و گردونه روی هرکدام بایستد سوالی در همان سرفصی به صورت خودکار از وی پرسیده می‌شود.
  • موش و پنیر: فراگیر باید از راهی پرپیچ و خم عبور کند و موش را به پنیر برساند. در میانه‌های این راه سوالاتی از محتوای شما نمایش داده می‌شود که با پاسخ صحیح موش به پنیر نزدیک‌تر شده و با پاسخ غلط از آن دور می‌شود.
  • سیستم امتیازدهی: برای سوالات درست فراگیر خود امتیاز در نظر گرفته و در پایان هردوره‌ی آموزش جایزه‌ای برای آن‌ها در نظر بگیرید تا انگیزه‌ی یادگیری را در آن‌ها افزایش دهید و یا پیشرفت فراگیر در یادگیری محتوای آموزشی را دنبال کرده و برای دستاوردهایش جایزه تعیین شود.
  • کوئیز پولی: مسابقه‌‌ای که به صورت زنده و آنلاین ببرگزار شده و فراگیران شرکت کننده با پاسخ صحیح به هر سوال مبلغی را جایزه می‌گیرند. این روش از بازی‌کاری انگیزه‌ی زیادی در فرد برای پاسخ صحیح به سوالات ایجاد می‌کند.
  • طراحی قالبی که در آن فراگیر در ارائه‌ی محتوا نقش داشته باشد. مثلا لازم باشد جای خالی را با جمله یا کلمه‌ای پرکند و یا نقشه‌ی راهی برایش تعریف شود که برای رسیدن به مطلب بعدی لازم باشد کاراکتری را حرکت و یا بر روی دکمه‌ای کلیک کند.
  • دوز بازی: فراگیر با پاسخ به هر سوال صحیح یکی از خانه‌ها را از آنِ خود می‌کند و با پاسخ غلط یکی از خانه‌ها را از دست می‌دهد. تعداد سوالات محدود و در آخر فراگیر بر اساس تعداد خانه‌ها برنده یا بازنده می‌شود. می‌توان این بازی را به صورت رقابتی با سایر فراگیران نیز اجرا کرد.
  • طناب‌کشی: طراحی بستری برای رقابت فراگیران. در گروه فراگیران شما هر فرد می‌تواند دیگری را به چالش کشیده و بازی طناب‌کشی را اجرا کنند. تعداد سوالات محدود بوده و هرکس در نهایت حریف را بیشتر به سمت خود بکشد برنده می‌شود.
  • نقشه‌ی راه: روش ارائه‌ی محتوا را می‌توان به شکلی طراحی کرد که محتوای هر بسته در مسیری نمایش داده شود و با تکمیل هر آموزش راه به آموزش بعدی باز شود و با ورود فراگیر به آن امتیازی (مثلا به صورت تخفیف یا راهنمایی در آزمون) برایش لحاظ گردد.